Met pensioen

nikseen
Hoewel dit ook best in de categorie “actueel” had kunnen staan, toch maar hier geplaatst. Vanaf de aanvang van mijn 15 jaar ben ik begonnen met werken, de eerste maanden was het zegeltjes plakken voor mijn pensioen daarna werd het gewoon van je loon ingehouden. Nu ben ik 65 jaar en al die jaren heb ik dus gespaard, de crisis is gekomen ik kan nu Geen veranderingen aanbrengen in mijn financiële situatie, maar in de maatschappij krijg Je steeds meer het stempel van graaien, ik moet maar inleveren. Leuk is dit zeker niet.
Rolf123
De goeden moeten wellicht ook hier onder de 'kwaden', herstel: de rijken lijden. Er zijn ook heel veel mensen die zeer veel pensioen hebben en best meer zouden kunnen betalen voor eigen zorg/verzorging en wellicht dat er dan wat minder erfenis voor de kids overblijft. Of ben ik nu wat te kort door de bocht.
nikseen
Kort door de bocht weet ik niet, wel op een grote hoop gooien. Ik bezit geen eigen woning heb AOW en een pensioen. In 2013 ben ik al de Sjaak i.v.m. de rekenrenten pensioen fondsen. En erfenissen voor kids is er niet bij.

Reageren

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn.
Klik hier om in te loggen
of klik hier om een account aan te maken.